torstai 7. marraskuuta 2019

Marraskuun tyyli

Tässä kuussa diivaillaan ja mun mielestä mitä dramaattisempi niin sen parempi. Ripsien kuuluisi olla tuuheat ja pitkät, nahkahansikkaat on must ja kengät ovat upeat Jeffree Cambpellin kengät, jotka maksoivatkin sitten isäni lompakon tyhjäksi, sillä mulla oli synttärit ja mähän haluan aina parasta ja ne kaikkista kauneimmat asiat. Anteeksi, että keittiöni on sotkuinen, mutta mulla on ollut kiireitä!


Nämä tuotteet ovat tässä kuussa mun mielessä ja käytössä. Eli nää on in mun mielestä nyt tällä hetkellä. Tässä on JBL :n valkoiset bluetooth -kuulokkeet, Cybershopista ostettu viuhka, jota käytän enemmänkin koristeena hyllyn päällä, ihanan tuoksuinen Victoria's Secretin Pure Seduction vartalovoide, tekonahka sormikkaat ja Ankerin matkalaturi, jonka just ostin ja on mahtavaa omistaa vihdoinkin oma hyvä matkalaturi!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mun eka fb kirppis

En ole ikinä ennen myynyt vaatteitani muualla, kuin konkreettisesti kirpputoreilla, joissa niitä voi sovittaa. Nyt kuitenkin päätin pistää o...